Forum Remaja

the place where we can share our relief
 
HomePortalGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Silence Scream
Super Duper Duper Senior
Super Duper Duper Senior


Number of posts : 85
Registration date : 2012-09-11

PostSubject: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Fri Feb 22, 2013 2:05 am

Satu rakaman CCTV menunjukkan sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong di Jerman...
yang lebih mengejutkan,,apabila rakaman diperlahankan...
satu cahaya aneh seolah- olah mengejar kenderaan aneh itu..
dipercayai jugak, menurut laporan, kenderaan aneh itu berkemungkinan isi kargo yang hilang beberapa hari lalu..




P/s: Jelas sekali kargo yang hilang itu adalah sebuah kereta...
Tetapi, kereta apakah yang mampu menimbulkan drama seperti ini. Question
Back to top Go down
View user profile
Mr. Puzzle
Super Duper Duper Senior
Super Duper Duper Senior


Number of posts : 85
Registration date : 2012-09-11

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Sun Feb 24, 2013 11:43 pm

pre-marketing iklan kete BMW kot/. Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Chibbey
Super Duper Senior
Super Duper Senior


Number of posts : 36
Registration date : 2012-09-13

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Mon Feb 25, 2013 1:16 am

Ade pulak kesinambungan video nie..
Back to top Go down
View user profile
Mar Geyna
Senior
Senior


Number of posts : 24
Registration date : 2012-09-14

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Mon Feb 25, 2013 11:36 pm

Alien kejar kereta tu!!
Back to top Go down
View user profile
Silence Scream
Super Duper Duper Senior
Super Duper Duper Senior


Number of posts : 85
Registration date : 2012-09-11

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Tue Feb 26, 2013 12:37 am

Mr. Puzzle wrote:
pre-marketing iklan kete BMW kot/. Very Happy

Yea la kot..kalau betullah, ape kaitan dengan cahaya tu pulak?
Back to top Go down
View user profile
Silence Scream
Super Duper Duper Senior
Super Duper Duper Senior


Number of posts : 85
Registration date : 2012-09-11

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Tue Feb 26, 2013 12:58 am

Chibbey wrote:
Ade pulak kesinambungan video nie..

Yea ade.. kalau takde, cane nak tau pasal kargo yang hilang hari tu...
Back to top Go down
View user profile
Silence Scream
Super Duper Duper Senior
Super Duper Duper Senior


Number of posts : 85
Registration date : 2012-09-11

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Tue Feb 26, 2013 1:00 am

Mar Geyna wrote:
Alien kejar kereta tu!!

Alien pon naek kereta tu ke?
Back to top Go down
View user profile
Mr. Puzzle
Super Duper Duper Senior
Super Duper Duper Senior


Number of posts : 85
Registration date : 2012-09-11

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Fri Mar 01, 2013 10:58 pm

Kaitan? kena CSI nie..
Yea la, mesti ade tujuan kenapa cahaya tu ikut keta tu kan..
Back to top Go down
View user profile
Mar Geyna
Senior
Senior


Number of posts : 24
Registration date : 2012-09-14

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Fri Mar 01, 2013 11:34 pm

Yup.. Alien pon nak merasa naek kereta sport.. Laughing
Back to top Go down
View user profile
Chibbey
Super Duper Senior
Super Duper Senior


Number of posts : 36
Registration date : 2012-09-13

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Sat Mar 02, 2013 1:30 am

Part kereta tu aku boleh terima lagi... tapi cahaya tu,,ape benda tu sebenarnya..??
Back to top Go down
View user profile
Silence Scream
Super Duper Duper Senior
Super Duper Duper Senior


Number of posts : 85
Registration date : 2012-09-11

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Sat Mar 02, 2013 1:40 am

Mr. Puzzle wrote:
Kaitan? kena CSI nie..
Yea la, mesti ade tujuan kenapa cahaya tu ikut keta tu kan..

CSI?
urm.. kalau betul ko nak CSI, ko CSI la sendiri,, aku lebih suka tanya porumer tegar kat sini ... Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Silence Scream
Super Duper Duper Senior
Super Duper Duper Senior


Number of posts : 85
Registration date : 2012-09-11

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Sat Mar 02, 2013 1:49 am

Mar Geyna wrote:
Yup.. Alien pon nak merasa naek kereta sport.. Laughing

Curlass ayat ko ye.. makin aku layan ,,makin merapu jawapn korang...
Back to top Go down
View user profile
Silence Scream
Super Duper Duper Senior
Super Duper Duper Senior


Number of posts : 85
Registration date : 2012-09-11

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Sat Mar 02, 2013 1:52 am

Chibbey wrote:
Part kereta tu aku boleh terima lagi... tapi cahaya tu,,ape benda tu sebenarnya..??

Ade yang cakap cahaya tu kira simbol untuk teknologi baru kereta sport tu...
Back to top Go down
View user profile
Mr. Puzzle
Super Duper Duper Senior
Super Duper Duper Senior


Number of posts : 85
Registration date : 2012-09-11

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Sat Mar 02, 2013 2:04 am

Opp,, okey la,,aku pon tak reti sangat bab2 CSI nie,,
Back to top Go down
View user profile
Mar Geyna
Senior
Senior


Number of posts : 24
Registration date : 2012-09-14

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Sat Mar 02, 2013 7:46 pm

Haha curlass tak kelas..
Back to topik,, takde "klu" ke?
Back to top Go down
View user profile
Chibbey
Super Duper Senior
Super Duper Senior


Number of posts : 36
Registration date : 2012-09-13

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Sat Mar 02, 2013 8:52 pm

Owh simbol untuk teknologi baru,, wow menarik!
Back to top Go down
View user profile
Silence Scream
Super Duper Duper Senior
Super Duper Duper Senior


Number of posts : 85
Registration date : 2012-09-11

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Sat Mar 02, 2013 9:23 pm

Mr. Puzzle wrote:
Opp,, okey la,,aku pon tak reti sangat bab2 CSI nie,,

Poyo ye ko..
Back to top Go down
View user profile
Silence Scream
Super Duper Duper Senior
Super Duper Duper Senior


Number of posts : 85
Registration date : 2012-09-11

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Sat Mar 02, 2013 9:24 pm

Mar Geyna wrote:
Haha curlass tak kelas..
Back to topik,, takde "klu" ke?

Ko nak "klu" yang cane lagi.. hah ko tengok balik video tu..
Back to top Go down
View user profile
Silence Scream
Super Duper Duper Senior
Super Duper Duper Senior


Number of posts : 85
Registration date : 2012-09-11

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Sat Mar 02, 2013 9:25 pm

Chibbey wrote:
Owh simbol untuk teknologi baru,, wow menarik!

Menarik la kot,,tengok gimik pon boleh tahan jugak "wow" nye.. Cool
Back to top Go down
View user profile
Silence Scream
Super Duper Duper Senior
Super Duper Duper Senior


Number of posts : 85
Registration date : 2012-09-11

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Sat Mar 02, 2013 9:26 pm

Another video for some "clue"

Hah, Mar ko cari "klu" kat sini pulak..

Back to top Go down
View user profile
Mr. Puzzle
Super Duper Duper Senior
Super Duper Duper Senior


Number of posts : 85
Registration date : 2012-09-11

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Thu May 02, 2013 1:05 am

sape yg poyo..aku x.hahahaha
Back to top Go down
View user profile
Silence Scream
Super Duper Duper Senior
Super Duper Duper Senior


Number of posts : 85
Registration date : 2012-09-11

PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Thu May 02, 2013 1:07 am

Mr. Puzzle wrote:
sape yg poyo..aku x.hahahaha

lagi kuar topik..aku still ingin mencari jawapan utk persoalan aku ni ha.. bounce
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?   Today at 3:22 pm

Back to top Go down
 
Sebuah kenderaan aneh di sebuah terowong Jerman, adakah ia kargo yang hilang itu ?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Mai-HiME: Manga or Anime?
» Mai-HiME Manga: "WHAT IF"s?!
» Which should come out first?
» Wallpaper I made
» Yang Wenli vs Universal

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum Remaja :: Betul Ke?-
Jump to: